مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 13:352020-12-16سياسي

ابراز تاسف مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از وضعیت اسفناک شهرک صنعتی کرمان


مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با ابراز تاسف از وضعیت اسفناک شهرک صنعتی کرمان تاکید کرد: ظرف یک هفته برنامه های لازم برای ساماندهی شهرک صنعتی را به ما ارایه دهید تا ما حمایت های لازم را انجام دهیم.

- مهدی عبوری عصر امروز 26 آذرماه در نشست مشترک با استاندار کرمان گفت: همه خدمات باید در محدوده بازآفرینی شهری به عدالت توزیع شوند.

وی با بیان اینکه هنر ما استفاده بهینه از امکانات و شرایط است، اظهار کرد: سکونتگاه غیررسمی شهرک صنعتی به مرور شکل گرفته است و جای سوال است که چه طرح و برنامه ای برای این مناطق وجود دارد؟ در اطراف کوره های آهک پزی شب ها افراد کارتن خواب و معتادین در کنار یکدیگر می خوابند تا از سرما جان را حفظ کنند و این زیبننده نظام جمهوری اسلامی نیست.

عبودی احداث گرم خانه را واجب تر از ایجاد سرای محله در شهرک صنعتی کرمان دانست و بیان کرد: خانه محله را به گرم خانه تبدیل کنید و در این زمینه به مسئولین استان اختیار تام داده ایم.

اگر همه دست به دست هم دهیم می توانیم مشکلات را حل کنیم و قطعا یک دست صدا ندارد و شرایط از این نیز بدتر خواهد شد.

وی با ابراز تاسف از وضعیت اسفناک شهرک صنعتی کرمان تاکید کرد: ظرف یک هفته برنامه های لازم برای ساماندهی شهرک صنعتی را به ما ارایه دهید تا ما حمایت های لازم را انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز تاسف مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از وضعیت اسفناک شهرک صنعتی کرمان

ابراز تاسف مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از وضعیت اسفناک شهرک صنعتی کرمان